MediaMarkt Tech Arena deneyimini sanal ortama taşıyor

Dijital İkiz Projesi, tüketicilerin Tech Arena mağazasında Web 3.0 tecrübesiyle sanal gezinti yaparak alışveriş yapabilmesini sağlayacak.

Geniş eser yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu alışverişin keyfini sunan MediaMarkt, geçtiğimiz yıl hizmete açtığı Tech Arena Marmara Park AVM mağazasında sunduğu eşsiz tecrübeleri bu defa Metaverse’ün sanal gerçeklik dünyasına taşıyor. Dijital İkiz Projesi, tüketicilerin Tech Arena mağazasında Web 3.0 tecrübesiyle sanal gezinti yaparak alışveriş yapabilmesini sağlayacak. Tüketicileri en yeni teknolojilerle eşsiz tecrübeler üzerinden buluşturan MediaMarkt, bütünleşik alışveriş tecrübesini daha da güzelleştirmek için attığı adımlara Dijital İkiz Projesiyle bir yenisini eklemiş oldu. 

Sanal mağaza Spatial.io üzerinde oluşturuldu

Dijital İkiz Projesi kapsamında, MediaMarkt’ın marka butikleri ve tecrübe alanlarıyla zenginleştirilmiş bir alışveriş tecrübesi sunan 6500 metrekarelik dev TechArena konsept mağazasının birebir sanal replikası, Sanal Gerçeklik ve Metaverse platformu Spatial.io üzerinde oluşturuldu.

MediaMarkt’ın VR (sanal gerçeklik) mağaza tecrübesindeki öncü ve yenilikçi rolünün bir yansıması olan proje sayesinde tüketiciler, bulundukları her yerden VR gözlükler, taşınabilir aygıtlar yahut şahsî bilgisayar üzerinden dolaşabilecekleri Tech Arena mağazasının eşsiz imkanlarını, eser ve marka çeşitliliğini keşfedebilecek. 

Fiziksel mağazanın sonlarını aşarak tüketicilere her yerden erişilebilir bir teknolojiyi sunan Dijital İkiz projesi, fizikî pürüzleri ortadan kaldıran VR tecrübesiyle tüketicilere etkileşimli ve cümbüş dolu bir gezinti ve alışveriş tecrübesi sunacak. Tech Arena Dijital İkiz Projesi kapsamında oluşturulan sanal mağaza yakında tüketicilerin hizmetine sunulacak ve ilerleyen devirde yeni fizikî mağazaları kapsayacak biçimde yaygınlaştırılacak. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Benzer Videolar